گرانی نیست،ارزانی است

خشم شب

http://www.baharz.loxblog.com/upload/baharz/image/fq0da9l8ovfifumcn13%20(1).jpg



نظرات شما عزیزان:

ღشمیم عشقღ
ساعت16:03---16 مرداد 1392
كجاييهمه دارن رو پشت بوم دنبالت ميگردن اخه ماه من ميخوان ببينن پس فردا عيده يا نه

mahdie khanoom
ساعت1:33---16 مرداد 1392
یه عدد تو ذهنت بیار ضرب در2کن به علاوه سنت کن 8تا ازش کم کن.نتیجش رو بیخیال حالت چطوره؟




mahdie khanoom
ساعت16:35---15 مرداد 1392
يه روز ستاره ي آرزوها از آسمون اومد پايين و به من گفت: يه آرزو بكن
من تورو آرزو كردم
گفت شرمنده من تو كار بـــــــنــــجـــل نيستم


raha
ساعت10:26---14 مرداد 1392
آنقدر برای دیدنت عجله کردم که هنوز،



"دلم"


بند کفش هایش را نبسته بود!



با همان حال، تمام دشت را دویدم تا به تو برسم؛



که مبادا پیش از من "ناز نگاهت" خریدار پیدا کند



آخر شنیدم که کسی میگفت:



شقایقها هم عاشق میشوند...!!!


raha
ساعت10:25---14 مرداد 1392
آمدی



و آنقدر



محو تعبیر رویایم بودم



که انگار تو را



در بیداری خواب دیدم



رفتی



و تمام اتاقم



چنان عطر تو گرفت



که مست یادت دوباره



به خواب رفتم ...


raha
ساعت10:24---14 مرداد 1392
امروز حرفهایم آنقدر شیرین است



که فکر میکنم ...



در دهان من تو لب وا کرده ای !




raha
ساعت10:24---14 مرداد 1392
بگذار بگویم :



آخر فهمیدم چه ربطی بهم داریم !



که پشت این همه فاصله تا این حد به من نزدیکی ...



" تو ادامه ی وجود منی "



دل من با تو آرام گرفت



این نوشته های گاه و بی گاه



قلب من است برای تشکر از تو



که تمام کج خلقی هایم را تحمل کردی



صبورانه همه ی بهانه گیری هایم را هضم کردی



و آخر هم با همان زنگ صدای همیشگی ...



تسکینم دادی



من نمی دانم چه شد یا از کجا پیدا شدی !



فقط خوب کردی ادامه ی وجود من شدی



. . . خوب کردی !






raha
ساعت10:23---14 مرداد 1392
آه... ای فرشته ی زیبایِ من


تو که می دانی عاشق ترین قلب دنیا


در سینه ی کدام شاعر می تپد؟!


نگران هیچ چیز نباش!


«سرنوشت حریف عشق نیست»


آخر چه کسی این افسانه را باور می کند !


که فقط با یک بوسه ی ساده


تو زمینی شده ای


و من...


بال در آورده ام؟!



raha
ساعت10:22---14 مرداد 1392
دلم آرامش دریایی میخواهد !







که در پس تلاطم موجهایش







صدای عشق نوازشگر لحظه هایم باشد...







\" دلم تو میخواهد \"







با لبخند یاسی ات....







که به یکباره مست میکند







تمام مرا...







عشق های افراطی بلوغ،







عزیزم های کلیشه ای،







وابستگی های کودکانه







... نمیخواهم...





دلم تویی میخواهد که سکوتم را معنی کند...


raha
ساعت10:21---14 مرداد 1392
"ع ش ق"


واژه ی غریبیست عشق...


لحظه ای آبادت میسازد، لحظه ای ویران!


لحظه ای پادشاهی، لحظه ای گدا


پر است از فراز و نشیب، دوری و نزدیکی


تضاد و تفاهم، شک و یقین...


عجیب قدرتمند است و جادو میکند!


خانه ات آباد، ویرانگر لحظه هایم


برقرار باشی در دلم تا همیشه


ای فاتح شبهای با تو بودنم


... ای عشق...


ღ♥ღدختر پاییزیღ♥ღ
ساعت1:37---14 مرداد 1392
منم عید را به شما تبریک میگممم

ღشمیم عشقღ
ساعت1:36---14 مرداد 1392
میسیی ک سرزدی منم تبریک میگممممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 14 مرداد 1392ساعت 1:19 توسط رضا|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR